KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA جهانبخش: خبرنگاران هلندی نام مرا گذاشته اند مرواريد ايرانی

جهانبخش: خبرنگاران هلندی نام مرا گذاشته اند مرواريد ايرانی

علیرضا جهانبخش - جهانبخش: خبرنگاران هلندی نام مرا گذاشته اند مرواريد ايرانی

عليرضا جهانبخش، روزهاي فوق العاده اي را سپري مي كند. او در تيم ملي به بازيكني ثابت تبديل شده و در نايمخن هم فيكس بازي مي كند.او كه اين هفته و مقابل كامبور در ليگ هلند،90 دقيقه در تركيب نايمخن بازي كرد درباره اين بازي به خبرنگار سايت گل مي گويد:«بازي خيلي خوبي بود. نيمه اول را با نتيجه يك- يك به رختكن رفتيم. نيمه دوم هم سوار بر بازي بوديم اما دقيقه 80، بازيكن حريف يك شوت ضعيف زد كه با برخورد به بازيكن ما وارد دروازه شد. در ادامه بدشانسي ها، اين بار هم در دقايق پاياني گل خورديم تا بدون امتياز زمين را ترك كنيم. اكثر دقايق بازي، توپ و ميدان دست ما بود اما باز هم با بدشانسي ، اميتاز از دست داديم»

جهانبخش در اين بازي مهاجم هدف نايمخن بود. او در اين باره مي گويد:« در اين بازي فوروارد نوك بازي كردم. بازي كردن به عنوان تك فوروارد كمي سخت است. مخصوصا در بازي بيرون از خانه كه آن جلو بايد تنها بدوي و بيشتر كارها را انجام بدهي. البته نيمه دوم رفتم گوش راست و يك مهاجم به تركيب تيم اضافه شد. خدا را شكر مربيان از عملكردم در هر دو نيمه راضي بودند و البته 90 دقيقه هم بازي كردم»

حضور فيكس جهانبخش مقابل لبنان و البته گلي كه وارد دروازه تايلند كرد باعث شده تا در هلند حسابي او را تحويل بگيرند. عليرضا در اين باره مي گويد:« وقتي به هلند برگشتم همه به من تبريك گفتند. به خاطر حضور ثابت در تركيب تيم ملي و گلي كه به تايلند زدم. ما در نايمخن، 3 بازيكن ملي پوش داريم كه يكي از آنها من هستم . دو بازيكن ديگر فقط دعوت مي شوند اما بازي نمي كنند. من هم كه براي تيم ملي بازي كردم باعث خوشحالي هواداران و مسئولان نايمخن شدم. همه به من تبريك گفتند و البته ابراز اميدواري كردند تا جايگاهم را حفظ كنم. شرايط خودم هم با بازي براي تيم ملي ، در نايمخن بهتر شد و حالا حساب ديگري روي من باز مي كنند»

هواداران نايمخن لقبي براي جهانبخش ساخته اند؟ او اينگونه پاسخ مي دهد:« رابطه ام با هواداران خيلي مطلوب است. هواداران كه فعلا براي من لقبي نساخته اند اما روزنامه نگاران و خبرنگاران هلندي به من مي گويند مرواريد ايراني. البته هنوز در ورزشگاه نشنيده ام كه اين لقب را براي من به كار ببرند»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )